HIPNÓZIS

Időigény 5 perc.

Tér- és eszközigény Tágas tér.

Fejleszthető képességek Kooperáció, empátia.

A játék menete Két változatot ismertetünk.

  1. A pár egyik tagja a – „hipnotizőr” – tenyerét társa arca elé tartja (nagyjából 30 cm-re), majd lassú kézmozdulatokba kezd. A pár másik tagjának feladata: követnie kell társa kezét anélkül, hogy a kéz és az arc közötti távolság változna. Az irányító lehetősége: ha jobb kézzel kezdett, filmes szóhasználattal „átúsztathat” a bal kezére (és vissza), vagyis az egyik kéz szerepét átveheti a másik. Így bonyolult „mutatványok” is megoldhatók (például átvihető a terpeszben álló „hipnotizőr” lába között az irányított). Csak a kéz helyzete számít, a tenyér forgatása nem. A játék az irányító funkciójának páron belüli cseréjével folytatódik – „visszavágó”.
  2. Az irányító két kezével két embert is „hipnotizálhat” egyidejűleg.

Megjegyzés

A távolság megtartása – mint az előző játéknál – itt is közös feladat. Nem arról szól a játék, hogy miként tornáztathatja meg társát az irányító.

Scroll to top